asdfgkjhkjkhgj.jkhfgjhj

lördag men känns som söndag. Är väll trött som vanligt, men det är lugnt. Har ingenting planerat för dagen, ba slappa eller nåt sånt. Har precis fått looserhandboken som sög sönder, stod typ inget kul i den. Är för vuxna som vill bli av med jobbet eller nåt, nån vuxen som vill låna? haha. Men jag köpte ju en kalender också av lukas, så jag hoppas få mer glädje av den.

m... kommer inte på nåt att skriva. Har inget att skriva.

hejdå



20.35

åh vad jag önskar att jag också hade en digitalkamera att leka med. ta kort på allt och alla, och liksom också kunna lägga upp bilder på bloggen som är nyare än 3 månader. vi har ju en, men den är väl på papperskungen. för det mesta, jag pallar den ändå inte.
jag vill ha en egen, en bättre.
ska väll skriva till det på önskelistan.
jag såg en rosa som bara kostade runt 995 eller nåt i sundsvallan idag.
kan någon kolla upp det och kanske köpa den till mej..?
nä kanske inte.

iallafall så tänkte jag bara berätta att jag önskar mej en digitalkamera i julklapp! :)



20.39

jag kom nyss på att jag inte hade nåt bättre för mej, jag kom på det. vad kan man göra, helt ensam hemma med hunden och det är kallt ute och man inte har nån dansmatta eller.. ja. eller nånting att hitta på för tillfället.
jag har klätt ut mej idag, jag tog på mej en jätte fin och jätte glittrig och jätte rosa lång klänning som mamma hade för kanske 5-6 år sen, jag kommer ihåg att jag sa att jag skulle ha den när jag blev vuxen. men.. den är så fin så man vet inte när man ska använda den. och vet ni vad jag hade till den då? haha, jag tog på mej en hatt som mamma hade på sitt bröllopp tror jag, och ett par bröloppshandskar till. också sminkade jag på läppglans på ögonlocken, och sen hädde jag glitter på det. bara för att det skulle fastna alltså! :) jag var jätte glitrog pch såg ut som värsta damen! haha. det var kul =D
jaha. och vad har jag mer gjort idag? hm, jo jag har sett julkaledern. den är kort. bara en kvart om dagen. och efter julkalendern gick jag och sov, jag sov ganska mycket idag, också har jag inte varit ut så mycket heller. bara en kvart  med hunden. också.. ja jag sett på film, och spelat the sims. alltså har det varit en ganska lugn och trist dag, men det passade in idag på mej, eftersom att jag känner mej lugn och trist.
och nu ska jag.. jag vet inte vad jag ska nu.

jag läste en dagbok som jag skrev för nåt år sen. den var skit kul! :) Jag var jätte kär i en kille, och skrev en himla massa kärleks brev som jag aldrig skickade till han i den dagboken. vem säger jag inte, det är ju lite.. äh, jag säger iallafall inte! :)

hejdå igen, och vet ni vad jag mer önskar? ATT NÅGON KUNDE BLOGGA SÅ ATT JAG KUNDE FÅ NÅT ATT LÄSA. snälla?

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

hej! vad gillar du bäst? sött eller surt? :)

2007-12-08 @ 13:53:55
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: Anonym

hm.. det blir nog sött i det mesta, tror ja! :D vad gillar du bäst? :)

2007-12-08 @ 20:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0