asdfghadfsdf dfsg , eller hur ?!

gaaaaaaaaaaaah!! Nu kan jag säga att jag iallafall längtar lite lite lite liiiiite mer till julen, för nu har det börjat ploppa upp klappar under granen, och det är alltid kul! :) också längtar jag så himla mycket tills Tomten kommer och knackar på fönster rutan i vardagsrummet hos mormor!!!!!!!!!!!! Men, tänk om han inte knackar där i år? Det skulle vara lite konstigt, men det är ju fortfarande en röd stor farbror som kommer. det är ju huvudsaken.
jag hoppas att jag kan gå på birsta med issa på tisdag, det är mellandagsrea då. det är kung de!

det är värsta knäppt, förut bloggade jag alltid om nånting, nu har jag svårt. men det är väll för att det är vinter och jag inte gör nåt på vintern, jag har ju inte ens åkt i backen nåt i år. också får jag inte gå ut på kvällarna och sådär, också pallar jag inte på dagen. men jag tror jag ska ut och åka spark nån dag, om det går. det är ju sandat.

hejdå ! :D

Kommentarer
Postat av: linus

vinternt fryser hjärnor till is därför blir det svårare att skriva!
jag ska också på mellandsags rean men mej kommer ni inte att se! :P

2007-12-23 @ 20:58:31
Postat av: linda

haha, aa det är nog isens fel! du vi ska nog hålla utkik efter dej ;)

2007-12-24 @ 22:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0