to be or not

det måste vara ödet!
Jag fattar inte! Det var förståss inte ödet då, eftersom att jag inte tror på ödet. Men vilken channs! Låt mej bara få... jag ska inte premunera på OKEJ eller någonting annat bara jag fåååår!

alltså jag både vill och inte vill skriva det. Jag vill vara ensam om den här chansen egentligen! Men lite måste jag få skriva, för annars spricker jag..

Alltså jag vill ju vara i underhållningsbranchen. Jag skäms lite över det eftersom att jag kanske inte klarar av sånt.. med underhållningsbranchen så är det ju skådespeleri, dans, sång.. ja sånt där. Också händer det här... just när jag är som mest uppe i det! Jag kan inte fatta det! Tack GUd tack gud tack tack tack! För om det inte var Gud, vem skulle det annars vara som gav mej en sån här chans?!
Och om jag inte får ta den så.. då vet jag inte vad jag ska ta mej till. Då.. då är det ju ingen mening! Stackars er som läser, som inte fattar nånting.
Men lite måste jag berätta. Det är så att jag surfade lite på internet då.. också precis när jag skulle trycka bort så såg jag nånting på sidan av google. Nån sida.. en audition sida eller nåt, jag vet inte hur man ska förklara men det var ungefär så. Och jag gick dit såklart, och gaaaaaaaaaah!! DET VAR PRECIS VAD JAG LETADE EFTER!! Jag spanade in det och skulle typ bli meddlem, men, det kostade 69 kr i månaden om jag tog det billigaste betalningen. Jahapp.. då fick jag fråga mamma och pappa då, och nu ska dom prata om det. Men jag vill sååå gärna! Hoppas att dom förstår. Jag tror att dom gör det. Dom borde. Annars vet jag inte vad jag ska ta mej till. Jag kommer i alla fall fixa det. På lagligt eller olagligt sätt.
Men jag vill vara ensam om det. Knäppt nog. Men alltså, precis vad jag behövde just nu! Kan inte fatta det!
Ni förstår inte precis vad jag skriver, det kan jag fatta. Men jag är så upprymd och .. jag spricker nästan!! AAAAHH!


hejdå! /L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0