moahahahaha, typ

övik med karro stumpan knäckte!
vi var där, och igår så var vi på paradisbadet & innan det skulle vi få autografer å shit av nå modospelare. Intressant? ;ooooo näe :) jag slängde mina autografer, tror jag. Jag vet i alla fall inte vart dom är nu.
jag är skit trött nu i alla fall, men så här var det då ;
Var tvungen att kliva upp 8 på lördag morgon för dom skulle hämta mej nån gång efter 9. Jag hann skita bra, för jag är snabb på morgonen. Seriöst alltså! Eller inte när det är skola, men såhär annars. Ibland. Men då var jag i alla fall det.
På vägen dit sjung karro "gouuuudis. gouuuuudis. gouuuuudis. GOUUUUUUUDIIISSS!!!!" hela tiden, sen vart det "korjv me broö , ketchup och senap" (många gånger). Mathilda tyckte att det var ytterst störande, men det var riktigt trevligt att sitta brevid en som bara sjung om saker som man stoppar i munnen. haha! hon lugnade ner sej lite när hon fick lyssna på mp3 & lite sånt. Och när vi kom dit så fick vi ju reda på att vi skulle träffa modo... Modo! Visst, dom är svenska mästare, men dom är inte som timrå! Jag hejjar ju liksom på mera lokala ja :)
Men sen var det bad! SKit skoj! Bäst med karro!!!!
men vad ska jag säga.. ni pallar inte mina kommentarer, jag pallar inte skriva dom. jämt! :) 1-1
jag köpte en gurka å gnagade på hela kvällen, värsta najs.
Vi sov ju i vårt hotell rum, det var fint.
och idag var det kul på rövar byn. bäst!

Bästa sommarminnet 2007 med karro va, både hennes fest OCH det här! =D


hejsvejs  :)


Kommentarer
Postat av: Therése

Haha, jag var på rövarbyn när jag var liten, det knäcker ;D gahhahha. Kunde ni inte ha farit till våran stuga å? (a) fast det är klart, det hade vart roligare om jag var där då ;D haha xD

2007-08-12 @ 23:28:57
URL: http://thrsgrnlnd.blogg.se
Postat av: Linus

hehe ni verkat har haft det kul, själv har jag varit med Robin i 3 dagar ;)

2007-08-13 @ 11:56:01
URL: http://limpabj.blogg.se
Postat av: linda henriksson

aa, det knäckte! :D

2007-08-13 @ 13:01:35
URL: http://lindahenriksson.blogg.se
Postat av: Karolina

Det var ju jätte roligt med dig ju <3

2007-08-18 @ 13:52:27
URL: http://karolinajippi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0