hey där! ;

alltså vad jag är trött. Har sovit ut en natt, men jag sov ända inte ut. Jag menar;

15-16 läger
16-17 läger
17-18 läger
18-19 janine
19-20 karro
20-21 ensam
21-22 nina
22-23 nina

var bara tvungen att skriva det. Jag är värsta slut, och imorgon ska jag och mamma på stan. Tänkte köpa typ nå jeans eller nåt.. men inte så kul att läsa.
Jag passar i hästsvans fastän att jag har kort hår. najs. Nu får jag inte klippa mej förens i jul, så det är lugnt. Och påmiinn mej då att jag INTE ska klippa lugg!!!!!!!! Jag ser ut som en hund i det! Fast hundar är ju fina, men jag har liksom ett självfall på sidan om luggen och det här är så intressannt attt läsa att jag tycker synd om er!
Alltså jag har en kalender som jag skriver upp vad jag gör varenda dag i. Den är värsta bra :) Då ser jag vilka jag har varit med och vad vi har gjort. Idag har jag varit med nina, matte, fredde, bubbas, fille, jessi. Alltså inte alla samtidigt. Men ändå. Och matte och fredde kom och knacka på mitt fönster där jag och nina sov halv elva på morgonen, så vi vaknade. Det tyckte jag var jätte gulligt :) eller då tyckte jag inte det, men nu tycker jag att det var värsta sött;)
aja, men nu ska jag inte blogga mer. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0