årskurs sju

sommarn är slut, och skolan har börjat. Do you understand? :) oj, jag menar :( fast lite:) , eftersom att.. man träffar kompisarna igen.
Jag kom ju i 7:2, och min mentor heter Karin, hon är också ny på skolan, så vi kan inte fråga så mycket, eftersom att hon själv inte heller vet .<
Alltså fyyyyyy vad liten och vilsen man känner sej i skolkorridorerna.. jag vill inte gå på den skolan. Men man kanske lär sej.
Men jag gjorde om schemat, så att jag fick det p ett annat papper istället, och på vissa står det inte vilken sal det är. Eller som matten.. den är i biologisalen, och vet jag vart den är eller? Nuäpp. Jag kommer få fråga varenda en om vart den är, men det är lugnt. Så blyg är jag inte, att jag inte våga fråga om vägen.
Men det finns inte så mycket att blogga om.. ingenting faktiskt. Vi har bara suttit med våra scheman och försökt att fixa dom.
Och jag och issa som skulle gå imorse, det var ju bara 8 grader! Så vi fick skjuts av pappa. Men hem gick vi. Och värsta lylloissa!!!!!!!!!!! Imorgon så får hon sovmorgon till typ 10! Men vänta.. nu kom jag på en sak! Måste inte hon hämta nyckeln imorrn`? Hm..  skitans, hon får hämta den senare x)
fast hon vill inte ha sovmorgon, för hon vill inte gå till skolan själv. Men en i min klass har också sovmorgon, så hon kan ju gå med han! Haha ;D

see ya! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0