VALBORGSAFTON ---

  hur många använder sej av uttrycket "valborgsafton" egentligen? dom från stenåldern? tänker väll vissa. men jag säger så. för vad ska man annars seja? "den sista", eller? annars brukar jag seja majbrasa dagen då. men det klagar ni också på.
min dag har varit underbarast med dom underbaraste vännerna :)<3 har varit med janine och jessi, dom sov här. vi hade spa kväll igår, asa kul :D vi knäppte as mkt kort, men bara vissa fick vara med på mitt galleri på lunarstorm --- Lindiiz__  kommentera!!!
senare idag så var vi ner på centrum och köpte choklad <3 sen så var vi med jonna också :)<3 vi ha haft så kuuuwl!
Med er är jag som lyckligast.
jag ska nog göra mej i ordning nu. ska ju ner på brasan här nere i vävland, ska gå med jessi och janine. vi kanske ska sjunga karokie! om vi törs vill seja. just nu så väntar jag på att jessi ska komma, för vi ska gå tillsammans ner till brasan. nu ä hon här
pyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0