PRAODAG!

tjenis ! idag så har jag och issa praoat, det var rätt kul. det började med att vi skulle mötas kl. 9 vid hästarna. jag var först. jag vart värsta orolig och tänkte "shit, vart är issa?! jag brukar ju aldrig vara först... tänk om de har hänt nåt?? eller om hon redan stuckit?!" men bara nån minut efter så kom hon. Vi tog vägen över örnen, och min cykel lät som ett tåg!! irreterande eller... men om.. ;O
sen när vi kom dit så fick vi vänta ett tag på uppgifter. för mamma var ute med zurprise. (vår hund, jag tkr inte att namnet är mobbat, så vrf skrattar vissa åt de? o; ) sen kom hon in. vi fick montera upp väldigt många fyrverkerier,  och så hade vi på oss universums hetaste glasögon!! lovar!!! :D vi var värsta super spionerna i dom. (; och vi fick srtera lådor, monter mera, lyfta undar saker å sånt.... och sen vid tolv tiden så åt vi LASAGNE <3 efter maten så gick vi ner på vivsta å köpte glass - TOP HAT, värsta goooda glassen! Men mår illa av tanken att äta en glass till under det här året... men det kmr jag göra ändå, så oroa er inte! (; vi stack upp på vivstas skolgård och gick i skogen där. issa ringde nåra kompisar hon kände, men ingen svarade. och ingen tyckte att det var ett dugg konstigt att vi smög omkring där och speja runt.. dom la knappt märke till oss, taskigt ;O... sen så gick vi runt lite till. sen träffade vi janine och jonna :)<3 snackade lite med dom. också kom anton och påpekade min tröja ;d
sen gick vi tillbaka till papperskungen och jobbade. näerå, vi satte oss vid datorn och sökte efter wild kids barn på kamrat.com (; kuuul. hittade typ as många, och liksom vissa hade t.o.m lagt ut sina msn där, så dom addade vi :D kung man är alltså (; när jag kom hem klockan tre typ så drack jag vatten, hoppade studsmatta, lyssnade på musik, åt mat, och nu är jag här. eller jag var ut med zurprise innan också.
vill jätte gärna vara med nån! men jag vet inte vem. kanske susanna, men hon har ju ridning. och det har ju totta med. och karro är bor ju inte här. osv osv... krav man har. men jag får se vad jag hittar på! och imorron är det POLAR!! :D kung kul det!!!!!!! men karro ska på teater partyt. och det blir min allra första gång på polar då inte issa är med, snyft! hon ska på orienterings läger och hoppas på att få syn på julia från wild kids där ;) tror jag.
nä, nu ska jag kila.

HEJDÅ BAJSUNGAR! tack för att du läste min blogg ochsåvidare.. fortsätt med de :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0