my life ,

linda henriksson --  jag föddes den 17 september 1994 kl. 02.57.  Föddes helt vanligt, men en vecka för tidigt. Lilla syster till gullpojken Linus Henriksson, världens goigaste pojke.
Alltså jag har ett tråkigt perfekt liv. En mamma och pappa som aldrig bråkar typ, älskar varandra till tusen än. Tre bröder, Linus, LUkas och Ludvig. Ingen av dom bråkar med mej, dom bråkar med varandra. Jag har så bra som jag kan ha det. En studsmatta, pool på sommarn. Ingen i min släkt har dött i min levnad föruom mammas mormor å pappas mormor. Så "bra" som det kan bli. Det är därför det är så trist att vara jag.
Liksom här sitter jag och beklagar mej för att jag har det så väldigt bra, det är ju mer synd om dom som har föräldrar som bråkar lr är skilda och sånt.
fuck.
Aldrig haft nån allvarlig skada eller nåt sånt. Har skit många vänner. Är duktig på ljuga ( bra egenskap va..). Ja, liksom det är jag. Men ändå är jag liksom... bra, eller speciell. men det är väll för att alla har nåt som utgör just dom. mm..
Jag bara svammlar. Vet inte vad jag ska skriva. var uppe till halv fy ra natten som var. modig och totta sov hos mej, å totta spela 3 åring. Lol ;d

Hejdå. tack för att du läste min blogg, fortsätt med det. Nån gång blir det npg kul!


Kommentarer
Postat av: Rosu

Riktigt bra. Men du borde kanske skriva lite mer positivt om skolan ;P låter jag som en förelder nu? OK skit i skolan förolämpa den så mycket du vill. /Robin

2007-04-26 @ 19:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0