lindahenriksson , that's me !

HEJHEJ ALLA GODINGAR (:

här kommer den omöjlige igen! Jag sov hos karro inatt, och du vet vaad va vi kan hitta på för knasiga saker! hihi:) igår var vi ute och gick tre km. Skönt de. Vi gick runt lite där där hon bor då. Sen så stack vi hem till henne och fnissade vidare. Det är så skönt att ha en kompis som man har kännt sen barnsben! Liksom som man vet att den alltid finns där och kan lyssna och ge tips och sånt. Och dessutom så sov vi skavfötters ;D det är ju som det är :) karro "får" förståss det mesta av täcket och lite sånt. Men det är ju så det är :)  ramlade ur sängen sen på morronen ;d haha, kändes lite i höften.. men annars rätt skoj ;D och sedan skulle vi på ikea, och då hade inte jag nå kläder som jag kunde ha, Jag kunde välja mellan universums fulaste kofta, eller en blå stor champion-fleece. Jag valde universums fulaste kofta. Bara för att den liksom är skönare. Men så såg jag en sax och tänkte klippa till koftan lite, men det fick jag inte för karro inte.  Men så var det så att hon hade textilspennor... mhm liksom, så dom målade vi lite på universums fulaste kofta. Det vart några prickar runt där längst ner, skrev linda på den, och gjorde två stycken kunga kronor. Fiiint =) så himla nöjd, jag kan ju bli designer ;D näerå. Skådis hellre. Men osäker liksom. Haha, jag och att vara seriös.. jo visst, det går ibland. Japps.
Just nu så håller jonna och jessi på att göra min pres på lunar. Lindiiz__ och lndhnrksn heter jag där. Bli vän med mej (:  jo men nu ska jag inte skriva mer. Livet är underbart [x


Pyyywss! / LINDA HENRIKSSSSON *

Kommentarer
Postat av: Karolina

Du bloggar bäst! jag fattar inte vad du får allting ifrån

2007-04-17 @ 21:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0