i can make you dance.

hej allihopa! nu sitter jag här å ser en killkompis till mej garva i webben för att jag sa att hans kompis var mer söt än ful. lol, jag svarade ju bara när han frågade! jag ska inte seja "guu killar är så barnsliga/löjliga" för jag är minst lika töntiga som dom..
men idag på skolan var det kul. men vi fick ingen rast på hela dagen typ, eller en 40 minuters sen på slutet. vi tränade på musikalen typ en och en halv timme på skolan idag, den kan faktiskt bli bra om scenarbetarna inte sitter å drygar och tror att allt ska flytta på sej av sej själv. Vi börjar faktiskt kunna replikern också ! Men förresten, kom och kolla på den :
PLATS : laggarbergs gymnastiksal
NÄR : den 2 maj kl. 18.30
ja, kom bara kom :) den kostar 25 kr för vuxna och är gratis för barn. Men jag ska ju vara den manliga huvudrollen Alex... Och musikalen heter rock'n rollers.  Ooops, om 3 min börjar SJUNDE HIMLEN!
ska kila, de blev ett rätt trist inlägg...

KISS AND GOODBYE * polar på lördag! love is wonderfull<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0